Sunday, April 14, 2013

Muhammad Khairul Aiman Bin Kamal <3 
Harini mula kisah aku untuk bercerita tentang aku dan si die :') Okey dia ni seorang yang sporthing , sabar , mulut dia agak berbisa kalau bercakap memang pedas , dia kasar dan ada masa jela lembut ggrrr -,- . dia suka ikut karenah aku walaupun mulut kata lain tapi hati die tetap nak ikut karenah aku heh , janji die dekat aku yang dia tak akan tinggalkan aku , tapi tak apa la sekurang2nya kau ada jugak hasrat nak janji kan (aku tak paham apa aku tulis ) ;) alhamdulillah die dengan aku dah 2tahun Amin banyak2 :) dia dah terlebih jaga aku , dia selalu buat aku tersenyum dan juga nagis !  tapi bila aku dah menagis mula la dia cuba sedaya upaya dia untuk pujuk aku wahh bestnyee :') haha , dia ni kadang2 sengal tahu an sebab apa die sengal sebab die try buat aku happy bila nampak aku ngis haha (jadi keling jap ) dia tak penah nak cover peragai dia depan aku , tuh yang aku jadi blur jap -,- tapi tak apa dah biasa Yeahh !! Dia Handsome ke? Handsome la Hope kite kekal yeh . sebab dia selalu mengalah dengan aku ,  aku sangat berterima kasih dengan Khairul ni :* TamaT

No comments:

Post a Comment